2011. december 1., csütörtök

Összeomolva de bizakodva :3

Minden bejegyzésnél megfogadom magamnak, hogy az adott hónapban igen is megpróbálok, minél érdekesebb és minél több posztot írni. Mint láthatjátok azonban, nem sokat ér a magamnak tett fogadalom és a lustaságom felemészt.
Mióta nem írtam történt pár dolog, először is a suli... Nos mivel idén sem szerettük meg egymást így úgy döntöttem könnyes búcsút veszek a szakomtól végleg és egyenlőre az egyetemtől is. Szóval most keresem a melót és bár se szakképesítésem se gyakorlatom, azért a reményem él és talán feltudok kutatni valami kapcsolatot, hisz valljuk be kapcsolatok nélkül manapság nem igen lehet állást találni. Természetesen a tanulmányaimat nem akarom ennyiben hagyni, ha egyetemet nem is de valami OKJ-s cuccot jó lenne elvégezni. Jó pár hétig ki voltam borulva miatta és még most sem tettem egészen túl magam rajta, de nagymamám sokat segít, hisz támogat és szerinte is így lesz a legjobb. Anya pedig (ugyan nem mondta) nyilván csalódott, azért ő is egyetért. Apa pedig... nos ő abban sem vagyok biztos, hogy tud bármit is a dologról, mostanában ugyanis igen csak eltávolodtunk egymástól... De csak lesz valahogy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése