2010. október 11., hétfő

Bibian blue

ah........
Akik ismernek, tudják, hogy rengeteg perverzségem van, az egyik ilyen a fűző, na igen, sajna nem vagyok az az alkat akin, jól áll, de szeretnék az lenni, sokszor fogyóztam, sok motivációból, most lehet hülyén hangzik, de jelenlegi célkitűzésem, nem már lesz többek között, mint hogy szabadon felvehessek egy csodás fűzőt. A fűzőt sok nő nem szereti, talán a nők elnyomásának szimbólumának tekintik vagy tudom is én, de szerintem egy igényes, szépen befűzött (de nem túlzásba vitt) fűző, egy nőt csak kívánatosabbá tesz, bár nem is tudom miért vonz igazán, egyszerűen csak szeressem és kész. Most akadtam rá egy oldalra: Bibian Blue, megnéztem, utánakerestem, blogot néztem blabla és egyszerűen elaléltam a látványtól *w*






3 megjegyzés:

  1. Szép, de egészen biztos vagyok benne, hogy kissé kényelmetlen (:

    VálaszTörlés
  2. az kit érdekel XD, a szépségért szenvedni kell és én ezekbe szívesen meg is fulladnék ha kell XD

    VálaszTörlés
  3. nyííííííí de szééépek ^^ nekem is kéne, de azért csak olyan ami nem rendezi át a belső szerveimet xDDDD

    VálaszTörlés