2010. december 12., vasárnap

Tegnap leeset a pusztában is a nagy hó XD
Jó volt nézni a tájat, még valamennyire a hólapátolást is élveztem, de most hogy tiszta latyak minden... inkább no comment XD Inkább szublimálna el XD

Jah amúgy mostantól már nem kell suliba menni, jeh, bár ami azt illeti vizsgázni se... kevésbé je. Szóval nézek valami más szakot, vagy max valami OKJ-s izét, vagy megyek dolgozni, bár azt így is úgy is kellene XD Na most egyenlőre még csak depizek, nem igazán mutatom ki, hogy mennyire kiborít ez az egész, de néha azért előjönnek a tünetek....


Na de hagyjuk inkább vissza a télhez XD szóval ma az ablakomat pucoltam amit valami csoda folytán sikerült kinyitni. Az én szobámból tök jól be lehet látni a fél falut és a garázsok mögötti udvarokat, egy háznál vagy 6 gyerek játszott a hóban, majd kezdtek hóembert (vagy inkább már latyak embert)építeni ekkor a másik kertbe tévedt a tekintetem, ahol egy kicsi ólban volt valami baromi nagy fehér. Hát basszus hiába vagyok már 20 éve falusi panel paraszt valahogy kimaradt az életemből a pulyka látványa és most ott sokkolódtam vagy fél óráig, hogy "baszod mekkora már" XD Mára ez volt a legnagyobb izgalom XD


1 megjegyzés:

  1. puuuuuuuuulyka. xD
    nálunk van a szomszédban, és mikor hátramegyek a kertbe meglát és jön a kerítéshez xDDDD
    régen nekünk is volt o__O

    VálaszTörlés