2011. január 16., vasárnap

Anita Blake

Ismét csak rávettem magam, hogy adjak már valami életjelet magamról XD Mondjuk kivételesen nem a hülye gondjaimmal akarlak titeket untatni hanem inkább tartok egy kis fangörcsös beszámolót.
Anita Blake fan lettem! Shandaro adta kölcsön először a 3. részt, amit már az elején megimádtam.
Én eddig legalábbis, ki nem állhattam olvasni, pláne nem ilyen vastag könyveket. Próbálkoztam Lőrincz L. Lászlóval meg Stephen Kinggel, ugyan is apa és anya ilyeneket olvas szóval ez volt itthon, de egyik se fogott meg. Amúgy is az in medias res híve vagyok és nem bírom ha egy fejezem a semmiről szól.
Az Anita Blake könyvek viszont, ahhh. Kezdjük ott, hogy már az első mondattól izgalmas, lendületes, pörgős és vámpíros!!! XD Talán ami még is a legjobban megfogott benne, hogy főszereplőnk hiába harcol jól és győzött már le annyi vámpírt, még is fél és nem legyőzhetetlen. Ez számomra szimpatikussá teszi, ahogy leírja a félelmet. Anita gondolkodása és beszólásai pedig szerintem elég sok mindenkinek bejön. A legjobb még is az egészben, hogy a kemény vámpírvadász pingvineket gyűjt XD, azt hiszem ez volt az a pillanat amikor teljesen megimádtam.

Tele van jó pasikkal, ami csak még jobban emeli a színvonalt, az én 2 gyengém Jean Claude a vámpír és Edward (nem, nem az alkonyatos csillámvámpír ) a vámpírvadász maga a Halál. Nagyon magába a sztoriba nem folynék bele, nem akarom lelőni a poénokat, de csak ajánlani tudom mindenkinek. Hisz engem is ez térített rá az olvasásra szóval Laurell K. Hamilton valamit tud de nagyon.

1 megjegyzés:

  1. Szia. :) Én is nagy fan vagyok elég rég. Egyik nyáron kiolvastam 10 kötetet. :D Nekem Nathaniel a kedvencem és Asher, de ők később jelennek majd meg.
    Nekem pont a 3. van meg itthon könyvben, meg a 8. A többit e-book-ban olvastam. Ha érdekelnek, az oldalamon le tudod tölteni az összes magyarul megjelent részt.
    http://www.nightmare.sokoldal.hu/letoltesek

    Üdv.: Nightmare

    VálaszTörlés