2012. november 26., hétfő

Doboztorta

Adott néném kérése miszerint szülinapjára nem kér semmi mást csak sport szeletet és adott anya ötlete, hogy még is csak valami torta formát adjunk a dolognak. Így vettem meg (szerencsére épp akcióztatva) a csomó csokit és láttam neki anya ötletének kibontakoztatásának. Találtam pár ötletet végül maradtam egy viszonylag egy szerűnél:


Ezt a mintát vettem alapul, bár a háromszög alapja nekem egy kicsit nagyobb, hogy kevesebbet keljen vagdosnom :D
Sima kartonból vártam ki az alapot, a vörös vonalnál mint látszik be kell vágni, valamint mivel kartonból csináltam, ami többségében masszív anyag így a szaggatott vonalaknál egy kicsit áthúztam egy kés tompa végével így könnyebb behajtani.



 Készülőben:











 Miután kivagdostam és behajtogatta és összeragasztottam. Lefestettem halvány pasztellkékre. ragasztottam rájuk szalagot pár pötty csillámos ragasztót és gyártottam hozzá kereppapírból virágot. Majd belerakosgattam szépen a csokikat ( 5 csoki / doboz :D )


 Végeredmény (ami szerencsére osztatlan sikert aratott) :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése