2010. május 1., szombat

Ballag már a vén diák...

Hát meg volt a nagy nap elballagtam...
Hogy élveztem-e? Nos nem, halá unalmas volt és még fel se fogtam igazán, plusz a lábam is lerohadt a cipőben. Viszont nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki képes volt pénz költeni rám *alázatosan meghajol* és Shandaro meg Szuki nyááááá megvették az árnybíró 15. részét nyáááááá. Kaptam egy csomó virágot is aminek fele már a halálán volt és van XD. A tarisznyába meg nem kaptunk bort!!! Micsoda felháborító dolog már anélkül nem teljes a tarisznya!!! LOL.
Hát mit is mondhatnék, félek... félek mi lesz velem ezekután, félek az érettségitől és az élettől, félek hogy ha felvesznek az egyetemre mi lesz velem, vagy ha nem akkor mihez kezdek... Úgy szeretnék most nem törődni ezekkel, de nem tehetem.


Na mindegy a vacsi viszont jó volt, igaz majdnem elhánytam magam a végén, de jó volt XD. Szegény Szukit és Shandarot biztos kiakasztotta nagybátyám meg Gyula XD De hát ők is család tagok és szeressem is őket ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése