2010. május 23., vasárnap

Vattacukor és álmaim teaháza :3

Ohayo minna! :3
Tegnap Gabival szórakoztunk egy jót és bejárattam az új pipőmet is, igaz a végére már járni alig tudtam és még most is fáj a talpam...
Szóval egy kis hambival kezdtük a Tisza parton és olvadoztunk Szeged verebeitől, mert olyan kis cukik voltak, ahogy letámadtak minket egy kis morzsáért. Az egyiknek valami fű ragadt a csőrére szal ő lett az én verebem Fű veréb XD.
Majd elsétáltunk az Assam teaházba, ahol beültünk a párnás részbe, hát most először voltam, de beleszerettem, nagyon szép hely és a teához annyi mindent kaptunk, eleve a teát külön-külön kis kannákba hozták, hozzá cukor, citrom, méz és teasüti *folyik a nyála*. Jó sokat beszélgettünk, de nagyon jó volt nyááá, ja és ittam gumibogyó szörpöt is nagyon fini volt.
Majd elmentünk, romot nézni és végül megkörnyékeztük a Hídi-vásárt vattacukorért, először egy kék-szedreset megettünk 2-en, majd jött egy meggyes, ami dupla adag lett, mivel a kis csaj tök rendes volt és adott még. Hát érdekes volt megenni, pláne hogy fújt a szél és néha egy-két muslinca is bele tévedt, néha meg egy-egy veréb is majdnem belerepült XD. Persze tiszta cukor lettem megint a végére, de jó volt :3
OMH most feküdtem ki, itt szenvedek már egy órája mert valami HTML kód hibát észlel, erre rájövök hogy a kacsacsőrös szívecskét nem veszi be a gyomra XD

2 megjegyzés:

  1. Ugye bezzeg kérdeztem, hogy raktál-e bele, de azt mondtad nem XD

    Ó vá, és az a bácsi, amikor levetted XD Nagyon LOL volt XD Megint megkívántam a vattacukrot :D

    VálaszTörlés
  2. Mert nem gondoltam bele, hogy azt majd annak hiszi...
    Hát azért többen is megbámultak, de az a bácsi nagy vigyorral XD

    VálaszTörlés