2010. július 9., péntek

Üdv itthon Yomi

Hát nem mondom izgi volt a mai nap... XD Shandaroval bementünk iskolába, zárva... megyünk fürge diákhoz, erre regisztráljunk ott neten.... hát az itthon is ment volna és még a gép se fagyott volna le :P XD aztán mentünk Tesco-ban és nyáááááá elég pici patkánykák voltak, így hazahoztam egy kis kant XD a neve pedig a kis perverz cukor nightmare Yomi után Yomika lett XD. Már telebogyózta a ketrecet szal kivi vagyok a fejleményekre ma még nem vettem ki, bár kézbe már tartottam mivel pont a kapu előtt kiszabadult a dobozból XD Na szóval remélhetőleg jó patkánytartó leszek XD
Oh és ettem sushit, hát nem tom, lehet én vagyok finnyás, de inkább a pizza LOL egyszer meglehetett enni, de utána rosszul voltunk egy darabig XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése