2010. július 31., szombat

Szivatós oroszlánok

Végre gép előtt XD tegnap és tegnapelőtt nénéméknél voltam, szal hanyagoltam a gépezést és inkább Dórit nyüsztettem vagy inkább ő engem? XD
Izgalmakban volt ám részem főleg csütörtökön, amikor is Edina néném írt reggel, hogy menjek már be és fotozzam le iwiw-re, na be is mentem, sexy magassarkúmba. Hát fotózás az csak más nap lett mivel Móni néném meg Dóri mondták, hogy menjek velük vadasparkba. Na igen hát szerencsére nem magassarkúba mentem, mivel 7 éves unokatesóm pipője jó a lábamra ... XD De tök jó cipője van, mondta ha kinövi nekem adja nyáh már várom :3 Na de így is tört olyan 3 centis hólyagit a sarkamra XDA Vadaspark maga nagyon jó volt :3 Végre láttam a tigriseket, nyáh nagyon szépek *w* A kis albínó kenguru is nagyon cuki volt, főleg hogy ő punnyadt egyedül a napon. Kitaláltuk, hogy biztos azért, mert reméli lebarnul és akkor nem fogja kirekesztettnek érezni magát XD A törpa vízilovak szintén eszméletlen édesek. Ja és láttam mozogni a hiénákat, ami nagy szó mert általában csak fekszenek XD. Az oroszlánok meg szivattak minket, mivel néném kolléganője is jött elünk és ő fel akarta venni a bömbölésüket, na már most ezért rohantunk el a vadaspark másik végéből vissza, de persze addigra bekussoltak, aztán elmentünk vissza a közeli tigrisekhez, ahol Dóri már el is nevezte mind a kettőt valami kimondhatatlan nevűeknek XD Na aztán hírtelen megint oroszlánbömbölés, hú akkor rohanjunk, igaz így is alig tudtunk már menni de nem baj XD Erre odaérünk oroszlán pedig egy "böh" halk kiáltással elveti magát XD Hát köszi szépen XD Na de még nagyon sok sok minden volt, csináltam egy csomó képet is persze, de alig lett pár jó amin ki is lehet venni az állatokat XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése