2010. augusztus 25., szerda

Tokidoki

Már régóta tetszik, de csak nem rég kerestem rá :3 Nagyon cuki. Igazából először Szuki egyik táskáján találkoztam vele, aztán egyre több helyen, találkoztam vele, tetoválás terén is igen népszerű ahogy elnéztem. Igazából szeretnék tetoválást ezért keresgéltem, bár azt hiszem ezt a cukit még nem vállalom be, ha majd esetleg nagy tetkó mán leszek akkor majd jöhet XD Most valami komolyabbat akarok, egyenlőre úgy néz ki hogy a kitartást tetováltatom magamra japánul, persze jól utánajárok, nehogy csirke pörkölt recept legyen rajtam XD, a háttérbe pedig valami cseresznye virág vagy ilyesmi, tudom elég sansznak tűnik, de ez jelentene is valamit, vagy legalábbis ösztökélne, hogy kitartóbb legyek az álmaim megvalósításában. Na vissza a Tokidokihoz, ha a névre kattintasz bejön a hivatalos oldal, én leginkább a Cupidoninja játékkal szórakoztam a legtöbbet, bár én béna vagyok az ilyenhez, de jól elvoltam vele, ajánlom mindenkinek XDNa most jön a képáradat, leginkább tetkós :3

2 megjegyzés:

  1. baaan tokidokis táskááám áhá áháááá xD és nem is tudtam róla h tokidoki o_O xD

    VálaszTörlés
  2. Na de most már tod ez a lényeg muhaha

    VálaszTörlés