2011. január 16., vasárnap

Anita Blake II.

Muszáj még írnom róla XD Pontosabban inkább egy csomó képpel telenyomni a bejegyzést.
Először is a 2 álom pasim.

Kezdjük Jean Claude - dal, a francia vámpírmesterrel. Mondjuk nekem már ennyi is elég lenne, hogy lávoljam (éljen szép magyar nyelvünk XD ), de még ráadásul hosszú fekete haja és kék szemei vannak. Na már most nekem ez a nagy perverzióm a fekete haj kék szemekkel. Igaz Jean elég nyálas tud lenni, de még az is jól áll neki a csipkés ingekkel együtt XD



Edward maga a Halál, legalábbis vámpírkörökben így emlegetik. Még a legjobb barátját is képes lenne halálra kínozni ha kell, de ha ez okoz neki örömöt én bevállalnám XD Angyali mosolya van a kegyetlen szakma mellé, de ha kell nagyon csúnyán tud nézni.

A fenti képek, a könyvsorozatból készült képregényekből szedtem, párat ITT megtalálhattok, magyarul is :3 Nos Jean Claude egy kicsit az én ízlésemnek elég b*zisan van megrajzolva, de attól még nagyon bejön XD

Most pedig pár Anita Blake idézet amiken nagyon jót derültem XD

"Kerek arcával, rózsaszín bőrével úgy nézett ki, mint egy kopasz angyalka"

"Magas, sápadt, jóképű férfi volt, és szexisebb, mint egy selyem alsó"

"Azért könnyeztem, mert zombicafatok borították a játékaim."

"A paranoia pedig rokonértelmű a hosszú élettel."




Itt pedig a könyveket láthatjátok szép sorban :3









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése