2011. március 18., péntek

Szösszenet:

Na azért írok már valami vidámabbat is XD
Szóval ma egész jó idő volt és mikor megláttam, hogy a ház körül kinyílt az ibolya szedtem is rögtön egy minicsokorral. Ahogy mamám mondja én is "virágbuzi" vagyok, csak épp nálam nem marad meg egy növény se XD.
Szóval virágszedés közben eszembe jutott hogy én erre a zöldellő időre vártam, hogy anyám pár horgolt művét lefotózzam, ezért egy kis kosárban leszállítottam az amigurumikat, majd gondoltam egyet és mint vérbeli állatkínzó levittem a patkányaimat is a friss levegőre XD Hitsu egyből belemászott a kosárba és míg fel nem hoztam, nem is volt hajlandó kiszállni onnan. Yomi pedig a pulcsim alatt talált menedéket, nehogy véletlen, friss levegő érje XD

Amigurumik:Yomi és Hitsu:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése