2011. március 28., hétfő

Heaven Street Seven

Gondoltam ráveszem magam, hogy írjak a péntek estémről.
Mivel Miyavira sajnos nem tudok eljutni *összeszorul a szíve* így úgy gondoltam, akkor elmegyek engesztelésül valami másra (és olcsóbbra XD) így keveredtem Bigával és Dórival, Heaven Street Seven koncira a JATE-ba...
Én eleve úgy indultam, hogy az öltözködésem alapján, tuti átzavarnak a szomszéd Garabonciásba (ahol általában sok a rocker), bár lehet onnan meg vissza zavartak volna XD
Először elmentünk Jazz kocsmába, ami ugyan engem nem nagyon fogott meg, de 4 cent Jim Beam után nagyon jó kedvre derültem, hát igen látszik mekkora alkoholista vagyok, hogy ennyi kikészít XD Na végül odaértünk Jate-ba ahol mi voltunk az elsők XD Biga Vad fruttik plakát utáni vadászata sajnos nem járt eredménnyel, de legalább a banda észbe kapott meglátva minket és elkezdett próbálni, mi pedig jót dumáltunk és nevettünk :3
A konci jó volt bár voltak szöveg tévesztések és felejtések az énekes részéről, de a közönség legalább tudta, kivéve engem hisz én nem nagyon hallgatom őket mélységesen bevallom, de azért jól elpörögtem XD a konci végével maradtunk még egy kicsit amíg még tűrhető számokat nyomtak XD Eközben megtalált minket pár gyökér, akiket elkergettem de nem értettek a szép szóból. Anyának mikor elmondtam annyi volt a reakciója, hogy így hogy lesz pasim. Ez pedig lehet nagyképűen fog hangzani de a válaszom csak annyi volt, hogy: lehet hogy nem vagyok egy szépség, de gyökerekkel akkor sem kezdek, mert annyi tartásom azért van XD
De összességében nagyon jó volt az este :3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése