2011. április 8., péntek

Wonderland tattoo

Kiskoromban nem mondom, hogy utáltam, de nem tartozott a kedvenceim közé, az Alice csodaországban. Most annál inkább megvagyok veszve érte, nem igazán tudom megmagyarázni mi varázsolt el, de talán valami köze van az elvont figurákhoz, kedvencem vigyorkandúr, bolondkalapos és a szívkirálynő, de vigyorkandúr mindent felülmúl épp ezért egyre jobban fontolgatom, hogy magamra varratom, egyenlőre a lábfejemre szeretném, de még fontolgatom hogy talán a csuklómon lesz helye.
El is kezdtem nézegetni különböző oldalakat, ugyan is a klasszikusokat ugyan szeretem, de valahogy nem varratnám magamra
klasszikusok alatt értem:

Viszont jó öreg deviantart-on találtam pár tetkót ami megfogott, a legjobban ez tetszik:

de kicsiben amekkorát én akarok, nem hiszem hogy jól mutatna, szóval várok vele és talán majd rászánom magam egyszer egy nagyobb Csodaországos tetoválásra és abba beleillesztem :3

A másik amit találtam és megfelelőnek érzem ez:

de a pofija nem nagyon jött be így kombináltam egy másik rajzzal és megszületett a valószínűleg új tetoválásom, még gondolkozom, hogy talán egy kalap is kéne, de egyenlőre így szerettem bele *3*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése