2011. április 8., péntek

Hagyományörző csütörtök XD

Tegnap "leszarom a világot" hangulatomban, bementem Szegedre és találkoztam Gabival, út közben majd szétrobbantam az energiától, ami a legpoénabb, hogy mindenki tök jól eldiskurált velem XD Miután Gabival megtaláltuk egymást, ami nem volt egyszerű, mert kergettük egymást a panelban, szóval utána elindultunk a belvárosba. Jó sok helyen jártunk, szerintem felére se emlékszem már XD Eldorádóba természetesen megint jó cuccok voltak, mint mindig.
Bementünk a Douglas-ba parfümöket szagolgatni, igazából a "juliette has a gun"-t akartuk megszimatolni, de nem volt, így más parfümöket vettünk mustra alá, hát a legtöbb szerény személyem szerint, büdös, pacsuli szagú volt, bár lehet csak a húsvét közeledtére való tekintettel. Viszont Ed Hardy Hearts & Daggers perfümjébe beleszerettünk, csak épp az ára nem nekünk való ( 19 000 Ft). De 1000 Ft-ért találtunk a gyerekrészlegnél, vattacukor és tutti-frutti illatú parfümöket és valami eszméletlen jó illatuk volt.
Dóm-téren pedig egy fagyi elfogyasztása után, követünk egy turista csoportot és belógtunk velük a Dóm-ba is, mert még egyikünk szem járt bent, csodás módon nem porladtam el ahogy beléptem XD
Most pedig áradozok egy kicsit a Latin negyedről is ahova szintén benéztünk, azok a gyönyörű márkás csokik és a finomabbnál finomabb teák, csak álltunk és csorgattuk a nyálunkat és most már biztos, hogy veszek egy Chocome-t valamikor mert beleszerettem, igazából az egész Latin negyedbe beleszerettem.

A hangulatomat P!nk tetézte fel ezért benyomom a klipet :3

2 megjegyzés:

  1. És mikor veszel Chocome-t, mert akkor szólj és veszek én is XD Legyen mondjuk csütörtök, akkor nem fog szétolvadni XD

    VálaszTörlés
  2. aj már nagyon akarok, de most is szórtam a pénzt minden másra XD

    VálaszTörlés