2011. június 17., péntek

" I do"

Nem vagyok az esküvők híve, de pár napja rátévedtem a Rock n Roll Bride oldalra, ahol életemben először elfogott az érzés, hogy nekem is kell egy ilyen, legalábbis a buli és a ruha része mindenképp. Persze ahogy így átgondoltam milyen esküvőt is akarok, arra jutottam hogy minimum 4-szer kellene házasodnom XD Majd meglátjuk mi lesz ebből....
Minden esetre most a Rock a Billy világába is beleszerettem *w*

Pár esküvő amiben megfogott valami (képre vagy a nevekre kattintva megtudjátok nézni a posztokat is :3 )

Először ami a legjobban tetszett Amanda és Tyson esküvője ajánlom végignézni a videót, nekem nagyon bejött és annyira részt vettem volna azon a bulin *w*




Allie és Bo hippi esküvője, az a virág peace nagyon tetszik








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése