2011. június 26., vasárnap

Lakk shop gyöngyszemek *w*

Igazából fogalmam sincs, hogy posztoltam e már erről az oldalról, de most muszáj mert annyi álmaim cipőjét találtam hogy a szívem fájdul bele.
Az oldal 18-as karikás szóval úgy nézegetni :3 az oldal pedig nem más mint a Lakk Shop.
Természetesen rá lehet jönni, hogy nem a cipő kínálata miatt van ott az a 18, de én most azokra térek ki mert annyi gyönyörű szép és szívet melengető cipő van, hogy legszívesebben az egész készletet felvásárolnám, bár egyenlőre ott tartok, hogy csak csorgatom a nyálam és ábrándozok milyen jó is lenne. :3 A cipőkön kívül viszont szerintem érdemes a többibe is belekukkantani ;)









2 megjegyzés:

  1. Abba a csipkés steampunkosba most beleszerettem *-* (5. kép első cipője XD)

    VálaszTörlés
  2. Én meg az összesbe ugye... hát már látom előre hogy valami milliárdos vén tatához kell hozzámennem, de a cipőkért megéri XD

    VálaszTörlés