2011. október 3., hétfő

Éld túl Algyőt!

Egyenlőre, most ott tartok, hogy legszívesebben a Gabi alkotta simses ő lady-ségem bőrébe bújnék, és csak ülnék egész nap a trónomon, orrot fújnék, köhögnék és várnám a vajákosnénit hogy jöjjön kivéreztetni, vagy aggasson rám piócákat.



Na de félre a tragikummal és egy kis jó is ami tegnapról maradt. Hachika írt hogy jó lenne menni sétálni, sajnos Umika nem jött, pedig tuti akkor a végéra nem csak simán, hanem a röhögéstől is megszakadtunk volna. Először is a már rendszerré vált "Menjünk gesztenyét dobálni a kukába" bajnokságot nyitottuk meg a gyógyszertárnál. Kész huligánok leszünk így 20 éves korunkra XD. Aztán menjünk boltba!
- Szerintem én még nem is jártam ebben az utcában soha.
- Szerintem én se... Végigmenjünk?
- Ahama, majd visszafele

Ez az Süli András utca volt, ahol Süli András született (google barátom felvilágosított, hogy ő egy festő, micsoda hírességek laktak erre. Na majd ha ide a panelra nyomják ki, hogy itt született Pólya Melinda, azt még megvárjuk XD)
Szóval lementünk azon a nem túl hosszú utcán.
-Milyen szép kiházak, de most fogunk eltévedni.
- Majd hívjuk anyáinkat, hogy nézzenek már fel Google térképre, mert okos lányaik eltévedtek Algyőn.
XD
De végül nem kellett a telefonos segítség, túléltük és a végén valahogy kilyukadtunk a  Tisza-parton ahol végigmentünk egy rövid kis tanösvényen, hogy én mennyire élveztem hihetetlen XD Meg persze ontottam a hülyeséget Hachinak, aki biztos nagyon értékelte. Na de még a töltésen is bolyongtunk, és lesétáltunk pár kilométert, jó retkesek lettünk, de jó volt :3
ja igen szerződni fogunk az RTL-lel és valóságshow indítunk a tanösvényen XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése