2011. október 3., hétfő

Törpök, francia és a Takony

Fúúú hát most fejeztem be egy rövid "kutatást" így reggel (kora délelőtt), de milyen rendes vagyok már, hogy én csinálom másnak meg a házit, végülis jobban is élveztem, ha szabad így fogalmazni, mint az egyetemi anyagot. Na meg okosabb lettem egy kicsit és kikupálódhattam Bretagne történelméből, meg a Hupikék törpikékből. Francia két-tannyelvű iskola... nem is tudtam, hogy van ilyen Szegeden XD Na mondjuk azért nem erőltettem meg magam túlságosan egyszerűen csak éltem azzal, hogy a "Google a barátunk".
Amúgy nem nagyon élvezem a mai napot, mivel úgy keltem, hogy reggel óta ki akarom köpni a tüdőm és egy nemsokára mérendő hőmérséklet után, szerintem már most állíthatom, hogy lázam is van. Na igen és itt jön a drága egyetem ismét képbe, hisz ugye milyen jó az egyetemisták élete? Aham, csak épp itt már nincs lógás, sőt úgymond betegszabi sincs, hisz van olyan gyakorlat ahol ha 2-t hiányzol akár igazoltan akkor is mondhatsz búcsút a félévednek, szóval ha el csap a villamos gyakorlaton akkor is ott kell lenned. Azért remélem holnapra a nagy Árkád megnyitóra jobban leszek. (Egyébként nekem a hátamon is feláll a szőr a sz épülettől, a hülye "modern" kockastílusával, máshol biztos még szép is lenne, de Szegeden a régi gyönyörűen kidolgozott épületek között... hát nekem enyhén nem jön át...) De azért persze jó beteg kislány leszek és elmegyek, mert csak bennem van a kíváncsiság XD
Ja, természetesen a gyűlölöm a szakom, még mindig fent áll és azt se tudom, hogy fogom teljesíteni, idén ami elég szomorú lévén hogy nem sok dobásom van már. Főleg, hogy egyre távolabbinak tűnik hogy bekerülök rajzra, főleg hogy szart se ér az életem (ez most így ebben a pillanatban fogalmazódott meg bennem ismét).

Ezzel kívánok mindenkinek csodálatos jó napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése