2012. június 11., hétfő

Beszippantott egy univerzum

Még márciusban volt egy posztom amit telenyomtam filmelőzetesekkel. Na ebben még csak említést sem tettem a Bosszúállókról. Őszintén szólva úgy voltam a filmmel, hogy érdekelne, de annyira nem, hogy pénzt is adjak a mozijegyre. Nem voltam az a nagy képregény fanatikus, hisz a mangák, animék világában éltem jó pár évig, de ez mostanában nagyon is megváltozott j-rockot mostanában havi egy két napon ha hallgatok, animét vagy mangát már kitudja hány hónapja nem is láttam és Japán helyett inkább visszatértem a kelták és az északi népek csodálatára. Megjegyezném ez nem azt jelenti, hogy nem szeretem Japánt vagy hogy nem teperném le mondjuk Aoi-t, animét is szívesen nézek már ha találok esetleg valami komoly hangvételűt.

Szóval kétségek gyötörtek, de az internet csodáinak hála, mégiscsak sikerült megnéznem a Bosszúállókat és nos, szerelem volt első látásra, rögtön megnéztem mind a 2 Iron Man filmet, meg a Thor-t ( habár azt már láttam egyszer ez vezettet rá a bosszúállókra is) és már minden pénzt megadnék, hogy megszerezzem őket DVD-n.

A Loki-t játszó Tom Hiddleston lett az új favoritom, Thor (Chris Hemsworth) és Iron Man (Robert Downey Jr.) is jöhet persze :D
Eldöntöttem, hogy a Marvel táborba csatlakozom ámbár Batman-t még mindig szeretem.


 Egyszóval beszippantott a Marvel univerzum. Ez van ha valaki, sci-fiken, Batmanen, X-menen és hasonlókon nő fel, előbb utóbb utoléri a végzete :D

Természetesen azt sem hagyhattam ki, hogy a kedvenceimet lerajzoljam na nem mintha olyan jól sikerültek volna, de próbálkozom :D (Irom Man és még egy Loki be van még tervezve)


Thor

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Na nem azzal akartam kommentelni, csak úgy tűnik azzal voltam bejelntkezve xD
    Ez a két rajz nem kicsit kurva jó *.*

    VálaszTörlés