2012. április 27., péntek

Tarhonya

Dél körül elmentem mamához és bár nem volt fiatal az idő, még is meglepett, hogy arra értem oda, hogy egy csomó tarhonyát csinált már és a végénél tart. Természetesen rögtön ott legyeskedtem körülötte és próbáltam én is bevonódni a folyamatba, végül aztán nyomtam át a szitán a maradékot és forgattam a már kiterített adagokat. A maradék tojásból pedig végül én gyúrtam egy jó adag tésztát, majd nyújtottam is, végül cipeltem be a frissen vakszolt padlójú szobába.
Mint már sokszor elpanaszoltam, falusi panellakó vagyok, talán ezért is szeretem annyira az ilyen fajta tevékenységeket, mint a tarhonya készítés vagy kertészkedés :3

Meggyúrva a tészta. Mama még meg is dicsérte *-*

Szikkad a tészta :3

Szárad a tarhonya :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése