2012. július 31., kedd

Jekyll & Hyde és miegymás


Itt még nem is kürtöltem világá pedig nagy élmény volt.
Nénéimnek hála életemben először kijutottam a Szegedi Szabadtérire, nem is akármelyik előadásra, a Jekyll & Hyde musicelt néztük meg. Fantasztikus élmény volt én nagyon élveztem. Bár másnap sok rosszalló kritikát olvastam, aminek többségén csak vertem a fejem a falba (pl.: túl hangos), engem minden lenyűgözött a díszlet a szereplők, és azok a csodás hangok szinte végig libabőrösen ültem a nagy kánikulában.
Valamilyen berögzött felfogás szerint pont a szajhás részek tetszettek a legjobban, na meg a gyilkosságok sem voltak semmik :) Nekem való darab volt. Én mondjuk pont annak a fajtának tartom magam, akit sok minden le tud nyűgözni és akinek ha lenne pénze szívesen járkálna színházi darabokra, egyszer egy balett előadást is szívesen végigülnék már.






Hétvégén pedig voltam a nagy algyői búcsúban aminek a végén majdnem elfújt a viharos szél, meg eleve majdnem úgy alakult, hogy nem látogatok ki, de végül nagyon jól éreztem magam, persze köszönhetően barátnőimnek. Igaz a jégkása nem volt az igazi, de Umi céllövöldében mutatott tehetségével nagyon jól szórakoztunk miután telibe lőtte a plüsstehenet :D

Ez igazából már régebbi kép, de most megfogott ez a tetkó áradat :D


Oh, meg firkantottam egy Piton professzort :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése