2012. szeptember 28., péntek

Character Fashion

Nem nagyon szoktam követni a divatot, egyrészt az alakom, a kevés önbizalmam miatt, valamint mivel ha bejön egy trend (pl.: most a neon) szinte mindenhol csak olyan cuccokat lehet kapni, amiből én viszont bocsi, de általában nem kérek. Bár ha itt tartunk, ha nagyon magam akarnám adni ruha ügyben és alakom meg mindenem meg lenne hozzá, akkor is ott van az, hogy itt bizony vagy nagyon drágán, vagy egyáltalán nem lehet találni olyan ruhákat, ami a kifacsart ízlésemnek való :D
Azonban nem tudom ki , hogyan áll hozzá, de én egyszerűen imádom (főleg tumblr-n) a karakterek inspirálta ruha összeállításokat.
Gyorsan össze is gyűjtöttem pár blogot amit nézegetek (sajnos a legtöbb nem nagyon akar frissülni [panaszolom pont én XD]):



Egy pár összeállítást pedig külön kiemelnék és bármelyiket hozzám vághatnák igazán (mondjuk a fekete irányzatomtól nem nagyon térek el) :D







Sherlock









Doctor Who


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése