2012. szeptember 3., hétfő

Megváltozott férfiideál


Sokáig gondolkoztam, hogy megcsináljam-e ezt a posztot lévén kicsit úgy érzem, hogy az ilyen "hímek felsorakoztatása" bejegyzések talán a tizenéveseknek való. Viszont aztán rájöttem, hogy úgy sem érzem magam 21-nek, valamint akinek nem tetszik nem néz rá, akinek meg igen az legalább gyönyörködhet egy picit, továbbá szeretem szemlélni a világképem változásait. Na igen főként ezért is írom meg ezt, mert ha nem is 180°-os de egy 90°-os változást azért lehet érezni az férfi ideálomban. (Bár azért Aoi mind a mai napig jöhet :D)

2 éve és most:

Tom Hiddleston

Nézzétek el, de egy színésznél először mindig a karaktert szeretem meg, csak aztán nézem magát a színészt is. Tom pedig mint Loki maga volt a gyönyör és bár már a Thor filmben is kiszúrtam, aztér a Bosszúállók volt a végső lökés amivel belelopta magát a szívembe.






Chris Hemsworth

Odin fiaként imádtam, a Hófehért pedig amennyire vártam a végén már csak ő miatta néztem meg.





Robert Downey Jr.

Sherlock és Iron man, kell ennél többet mondanom? Egyébkét szerintem ő az a fajta, hogy minél idősebb annál jobban néz ki :D





Benedict Cumberbatch

Vessetek rám követ, de őt igazából csak Sherlock szerepében szeretem, de abban valami zseniális alakítást nyújtott szóval levetem magam a lábai elé.




Michael Fassbender

Az ifjú Magneto, nagyon magával ragadott.




Alexander Skarsgård

Oh igen, mint Eric Northman egy álomkép megtestesülése (igaz lehet kicsit talán mazochista álom... :D). Viszont az, hogy szerepelt a Paparazzi klipben csak most eset le XD




Ville Valo

Na ő viszont régi ideál, habár mindig eszembe jut, hogy kis takony koromba meg borzongva néztem, hogy "ki az a hulla a tévében" most pedig a lába nyomát is csókolnám. A hangjára pedig nincs szó.




Jyrki69

Az ő hangja is valami isteni, már csak azzal is levett a lábamról, de a ráadás sem akármi.




Niel Mitra

Niel a Faun nevű zenekarban játszik, amit megláttam beleszerettem. Olyan gyönyörű szemei vannak *-*





Johnny Depp

Azt hiszem róla sem kell sokat szólnom, hisz egy örök klasszikus.




Joe Manganiello
 
Ő az aki nem biztos, hogy kellene, de jó nézni és néha nagyon szívesen végigtaperolnám. Megjegyzem ha készítenénk egy statisztikát a képeiről a meztelen felsőtestesek nagy százalékkal győznének.




2 megjegyzés:

  1. *slowly dying in a corner*

    Mindet imádom. ♥__♥ Tökéletesen tökéletesek. No.1 az Tom Hiddleston, utána mindenki második helyen. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen az első hely nálam sem volt kérdés :D

    VálaszTörlés