2010. augusztus 2., hétfő

Bento

Egyszer már említettem a blogomban, talán még a másikban, de most kora reggel valahogy rákaptam, szóval szeretnélek elárasztani titeket jó pár képpel, meg persze az elmaradhatatlan hülye elmélkedésemmel XD
Sokaknak a japánokról nem más jut eszükbe, mint hogy mindent művészetté fejlesztenek. Ezt tagadni nem nagyon lehet és ez a művészi szintre emelés természetesen az étkezésben is jelentkezik, még az iskolások uzsiscsomagjában is :3 Mivel azért annyira még nem ástam bele magam a témába és a hülyeséget nem igazán terjeszteném ezért inkább belinkelek egy nagyon jó kis bento oldalt, ami ugyan sajnálatosan már bezárt, de a bejegyzésekből így is rengeteg mindent megtudhatunk: itt :3 A másik blog amit még szeretnék megmutatni, arra tegnap találtam rá és iszonyat módon tetszik :3 rengeteg ötletes megoldást láthatunk: itt

Na szóval arra jutottam milyen jó lenne ilyennel menni egyetemre XD Persze az már máskérdés megéri-e nekem mint holt lusta ember hajnalok hajnalán felkelni és nekilátni, almát, kenyeret és mást zöldséget, gyümölcsöt, süteményt faragni. Félálomba a kis adagolókba beletölteni a sót, borsot, mustárt vagy mást. Valamit a különböző nyalánkságokat elkészíteni. Egy biztos felnézek a japán anyukákra akik ezt megcsinálják plusz még a reggelit is bőszen főzik meg kora reggel.
Először is pár bentos doboz :3

A következőre ebay-n találtam rá, hát csak annyit hogy 459$ és tuti, hogy soha az életben nem raknék bele kaját sőt inkább a polcomon egy üvegbúra alatt tartanám. *w*
Na és most pár bento:

A kedvencem (olyan aranyos és szép és cuki *w* ):
Pár animés, mangás :3 (A Totoro-s baromi jól meg lett csinálva *o*)
Végül csak hogy biztos kilométer hosszú legyen ez a bejegyzés egy vidi a vége sztem tök cuki XD

1 megjegyzés:

  1. Basszus nagyon tetszik!!!! Tuti sajnálnám megenni mert annyira jól néz ki

    VálaszTörlés