2011. március 18., péntek

még élek...

Úgy döntöttem adok egy kis életjelet magamról. Hol is kezdjem? Sok rossz és jó történt velem, de inkább rossz ami csak fejbe vág állandóan. Nem tudok elmenni Miyavi koncira sőt most még Vad fruttikra sem, ami enyhén letör. Állást még mindig nem találtam, pedig már nagyon jó lenne.
Egyre gyakrabban vannak hangulatváltozásaim egy nap akár 5-ször is átesek a ló túloldalára, ami sajnos magával vonja az előbb-utóbbi mély depressziót, amitől viszont igazán rettegek, nem akarom megint azt átélni, rossz volt és most ki akarok rázódni ebből a helyzetből, csak épp túl gyengének érzem magam. Lassan már minden nap arra ébredek, hogy vissza akarok aludni, nem akarok soha felkelni, az álmaimban akarok élni (pedig általában kinyírnak álmomban XD). Próbálok gyerek maradni, de egyre inkább rájövök ez lehetetlen, egy kicsit mindenféleképpen gyerek maradok mindig is, de már ideje egy kis komolyságnak is. Plusz úgy érzem a barátaim kezdenek eltávolodni tőlem, ami persze lehet az én hibám is, vagy csak a felnőtté válás igazi kezdete?

Azért jó dolgok is történnek, ezekből a legjobb amikor a barátaimmal vagyok viszont a többi olyan jelentéktelennek tűnik a gondjaim mellett, hogy szinte el is feledkezem róluk.
Ha pedig ez még nem elég ott van, hogy emiatt az egész miatt rossznak érzem magam hisz másnak annyival több és komolyabb bajaik vannak én még is önző dög módjára csak magamra tudok ilyenkor gondolni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése