2011. május 21., szombat

Kiscsillag pózer és Vad Fruttik

Jóóó volt tegnap, igaz hogy míg oda eljutottam hogy felszálljak a buszra kaptam vagy 6 idegrohamot különböző okokból. Majd Dóri lefotózta a ronda ijesztő babákat a nagyáruházban XD Aztán Gabi rávett, hogy igyak vele bor kóstolót, ha már bor feszt van, valami mézzel ízesített vörösbort ittunk, fini volt csak az az egy deci is megártott, a két homeopátiás nyugtatóval ... Na mindegy, de amíg hatott jót pörögtem Vad Fruttik meg nagyon love volt, csak az előttem lévő csávót rúgtam majdnem seggbe hogy beáll az első sorokba aztán nyomul hátra, mert csak áll és kerüli azokat akik igazán élvezik XD Na aztán egyéb okokból is Kiscsillagon nem voltam olyan nagy pózer mint amilyenek szántam magam, mert a végén a könyvtár lépcsőjén ültünk Gabival és elmélkedtünk, amit nem kellett volna, mert elégé letört a hangulatom XD Ma pedig irány Hídivásár :3






1 megjegyzés: