2011. május 27., péntek

Marilyn Manson

Igazság szerint úgy terveztem, hogy először z impresszionistákat veszem sorra, de egyszerűen nem tudok várni XD
(időközben sikerült befagyasztanom a gépem a 7 megnyitott ablakkal meg a mappám megnyitásával XD szal most akkor írhatom újra)
Marilyn Manson-ra a legtöbben, mint botrányos énekesre gondolnak és talán még hírét sem hallották festményeinek.
Emlékszem amikor legelőször láttam a képeit, rögtön beleszerettem, de el is gondolkoztam, hogy vajon csak puszta lázadásból vagy a zenéje iránti elfogultságból fakadóan tetszenek-e a képei. Mára tisztáztam magamban a tényt, hogy egyik sem egyszerűen csak tetszik és kész. Nem mondom vannak olyan képei amik annyira nem jönnek be, de van jó pár amiért hát ha nem is akármit, de sok mindent megtennék, hogy a falamon láthassam (vagy akár csak élőben lássam).
ITT a legtöbb műve megtekinthető

Kezdeném azzal hogy a "Die Deutsche Kampferin" című képet csak belinkelem, mert ugyan ez az egyik kedvencem tőle, de nem nagyon szándékozom 18-as karikássá tenni a blogom még, bár lehet lassan nem ártana :3 Ez volt az egyik olyan képe ami miatt igen csak elgondolkoztam, hogy "miért is tetszik ez nekem?". A válasz pedig a színben van, a színek használatában valahogy megfog és magával ragad. Nem olyan rég festettem meg életem első "igazi" akvarellképeit (színvázlatokat) és azóta tudom, hogy nem is olyan egyszerű mint gondolná az ember. Tehát a személyes tapasztalatok után csak még jobban megfogott ez a kép.

John the Beaten
(ez a kép a KELL kategória)

Harlequin Jack and The Absinthe Bunny

Last Day on Earth
(imádom)

the b (RGB series)

The Death of Art

The Enabler

Les Fleurs du Mal

Grey Daisy

Baphometh

Dita

April Fool

Experience is The Mistress of Fools
(Lest we forget album borítója)

Yellow daisy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése