2011. szeptember 10., szombat

Epic Fű

Először is nagy örvendezéssel vettem tudomásul hogy megvettem a kalkulus könyveket és jó sok kedvezményt kaptam rá, csak hogy másnap kicsit visszaemlékeztem a tavalyi évre:
"hmmm mintha lett volna külön informatikusoknak kalkulus könyv"
...és igen természetesen van és nekem azt kellett volna megvenni, de azért kicsit lenyugodtam, mikor megláttam, hogy fent van neten és kb ugyan az mint amit én vettem  :D

Azútán ott van szintén egy egyetemi akadás. Ugyan is külön van egyetemi levelezés és hát ugye a tanárok arra küldenek dolgokat vagy nem mert nekem például nem volt semmi esemény a tavalyi évben, legalábbis ezt hittem, de tegnap felmentem, mert az egyik oktatónak kellett valamit küldenem és látom van egy új üzenetem. tavalyi programozás oktatóm írt (igen még tavaly... XD)
"rosszul pontoztam a  kis ZH-ban az egyik feladatodat. A ZH-d így nem 1, hanem 2 pontos lett."
Amúgy ari mert a kis szösszenetben 2 szer is bocsánatot kért és tudom az az egy pont nem soknak néz ki, de így mehettem volna pótdogára, amire viszont nem mentem, bár annyira ez nem idegel, hisz ha tudom se biztos hogy bemegyek....
De mindez annyira én vagyok, ahogy Gabi mondta ezen már csak sírva lehet röhögni és milyen igaz XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése