2011. szeptember 4., vasárnap

"Hmmm hány évesek is vagyunk?..."

Tegnap kijött hozzám Gabi. *-*
Büszke vagyok, mert jó helyen szállt le egymaga :D Természetesen a kakasok is köszöntötték, amit valamiért Gabi nem nagyon értékelt XD, de már tudom mit fog kapni szülinapjára naná, hogy egy kakast :3
Mint mondtam is neki, ő a legszociálisabb lény akit ismerek és most a gyerekkori szocializálódást fejlesztette nálam, ugyanis egy csomót játszottunk. Enyhén ovis szintre fejlődtünk vissza, de én nagyon élveztem, először is a kinder játékokat néztük át, Gabi talált jó pár olyat ami neki is meg volt, meg amiről nem tudtuk eldönteni, hogy na akkor ez pontosan mi is akar lenni XD. Aztán előkerült a magyar kártya, persze rögtön leszögeztem, hogy én azzal nem tudok játszani, de aztán Gabi megtanított pirospacsizni vele, ami nem túl bonyolult játék ugyebár, igaz így is sikerült néha belezavarodnom XD az első körben már csak egy lap volt a kezemben, de így is sikerült veszteni... Aztán betű tornyoztunk is, igaz lehet nem épp szabályszerűen...
-Van olyan, hogy möst?
- Hát must még csak, csak de möst....
- Most lesz.
Meg volt még faláz és érctű is.
Aztán lementünk játszótérre is homokvárat építeni, ami a nagy melegre való tekintettel nem lett egészen befejezve, de közben hallgathattunk Kárpátiát mert épp valami banzáj volt a faluháznál.
Végül még megtanultam kocka-pókerezni is, úgyhogy most már legalább tudok valamit kezdeni a magyar kártyával és a kockákkal.
Köszönöm Gabi a szép napot *-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése