2010. november 28., vasárnap

Karácsonyivásár

Tegnap voltunk karácsonyivásárba, ittam Shandaroval forralt bort, fini volt már amennyit éreztem, ugyanis az első korttyal leégettem a nyelvem, meg ettünk k drága sült gesztenyét XD Szuki meg energy italozott a kis hagyománytörő, de ő legalább nem égette le a nyelvét XD. Karácsonyi vásár amúgy maga elég jó volt már mint a kajás, meg a Dómteres része, ami a Széchenyi tereset illeti, nos nem tudom, nekem az olyan mint a karácsonyi cserepes, leszámítva a kajákat és édességeseket. Istenek azok a kézzel készült édességek *w* baromi gusztán néznek ki.





Ezeket meg ma csináltam, ugyan nem vagyok keresztény, de azért az ilyen nagyobb szabású ünnepeket megtartjuk, némi hagyománnyal együtt. Én meg szeretek kreatívkodni, szóval belendültem és idén is csináltam magamnak is adventi koszorút XD Az enyém kicsit gyászos, nagyon piros lett, de nagyon tetszik *w*, anyáéké meg jó egyszerű lett mert én ugye úgy készültem, hogy a narancssárga gyertyákat pakolom rá, de anyának ez jobban tetszett hát lett ez :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése