2010. november 20., szombat

Quimby koncert

Előzmények: Az egész ugye úgy kezdődött, hogy drága Biga barátném elhívott. Aztán még protekciózott is szal még olcsóbban is (mert én tudom, hogy egy kész maffiózó hálózatban van benne) XD. Na aztán majdnem úgy volt, hogy nem lesz az egészből semmi, mert Biga rosszul lett, rám meg a frász jött... Na aztán csak elindultunk, neki a nagyvilágnak. Konci előtt lepakoltuk a ruháink (na nem mindet csak a kabátot XD) aztán bementünk a terembe ahol a 2. percben 2 gyerek rohant el mellettünk, rám meg a frász jött aztán persze egész végig ott rohangáltak engem meg kiidegeltek XD Jah meg még felfedeztük hogy az én belépőm, amit a karomba nyomtak szalagot, 2007 szombat szerepel XD biztos kifogytak LOL


Konci: Kurva jó volt :3 Imádtam őket, de ezek után még jobban. Mondjuk sajnáltam, hogy nem tudtam elégé ellazulni, így nem tudtam kitombolni magam, na igen lehet, hogy nekem elöl a helyem az eszeveszett tömegben XD
Ja meg a közönség... eh azért én személy szerint szégyelltem magam, hogy úgy viselkedtek ahogy, csak mert nem volt az a szám amit akartak. Pedig Tibi szerintem elég világosan elmagyarázta, hogy miért nincs, na mindegy ez a falka szellem XD
Nyááááá de olyan jó volt és szinte az összes kedvencem volt még a Fekete Lamur is pedig arra nem is számítottam. A Sehol se talállak meg OMG kib*szot jó volt *w* *w* ahogy néztem azért annál volt a legnagyobb tombolás XD.
Magam adom *w* kjáááááá JÓ VOLT
Bár mint köhöm enyhe goth beütésű rocker, lehet kiríttam a közönségből XD


Utána: Hát sajna lekéstem az ucsó buszt, úgy hogy Bigánál csöveltem, amit innen is köszönök XD Biga cicája nyáááááw imádom, olyan szép *w* és a macskagyökérrel összerakva igen poén és nyálas... XD

2 megjegyzés:

  1. Bezzeg azt már meg sem említed, hogy a SZIN Ice-ra szólt s karszalagod :P Kis sunyi XD

    Hupsz, most elárultalak ;) :P

    VálaszTörlés