2010. november 25., csütörtök

Le fabuleux destin d'Amélie Poulain

Az az Amelie csodálatos élete. Mind a mai napig nem jöttem rá mi is az igazi oka annak, hogy annyira tetszett. Most, hogy újra felfedeztem magamnak, teljes szívből beleszerettem. Emlékszer, hogy először HBO-n láttam és annyi maradt meg, hogy Diana hercegnő halálát meghalja egy nő majd talál egy dobozkát és, hogy tetszett a film, de többet nem láttam, egészen addig a napig amikor is az iskolába már kitudja melyik órán és milyen apropóból, de megnéztük. Szerettem, megfogott magával ragadott és nem tudom mi az oka. Sok dolgot szolgáltattam, már rá magyarázatnak, de valahogy egyik sem az igazi, egyszerűen szeretem és kész. :3



Én is imádok belefúrni ujjaimmal egy magokkal teli zsákba, nem tudom mi az oka de valami különös élvezet fog el. *w*


Ez a zene pedig egyszerűen gyönyörű, ha boldog, ha szomorú vagyok imádom és elgondolkoztat sok mindenen:

3 megjegyzés:

  1. Bűbájos egy film! Engem is teljesen magával ragadott (bár már régen láttam). Audrey Tautou tündérmosolya pedig mindent visz...

    VálaszTörlés
  2. http://www.youtube.com/watch?v=4Z2ljWwIaHs

    Animáció a zenére. Gyönyörű.

    VálaszTörlés
  3. Jaja nagyon cuki mosolya van *w* De az egész film *w*

    Köszi az animációt igaz már láttam de jó megint megnézni nagyon édes :3

    VálaszTörlés