2010. november 7., vasárnap

Pár dolog...

Először is megtaláltam álmaim házát, mikor nénémmel mentem turiba. Néném azt mondta szelem kastély, nekem viszont nagyon bejön, kíváncsi vagyok belül hogy van berendezve *w*


Az új turiban, pedig találtam egy tök jó cipőt, amit most imádok és nyáááááááááá imádom a néném amiért megvette nekem *w* (sajna jó képeket eddig nem tudtam csinálni róla...)

Aztán csütörtökön meg ezzel a gyönyörű látvánnyal néztem szembe amikor elindultam suliba:


Nos az napi kalkulus, hát öm öh ...... hagyjuk XD
Viszont diszkrét matek, hát az haláli volt XD Micimackó volt a példa a feladatoknál. A logikai műveleteket tanultuk és a mondatokat kellett leképezni.

A: "Micimackó mézet akar enni."
B: "A méz a fán van."
C: "A mézszerzés sikeres"
D: "Malacka fél a méhektől" (is) LOL
E: "Tigris fel tud mászni a fára" (ez már eleve rossz, hisz a tigrisek nem mászni hanem ugrani tudnak a legjobban, mint tudjuk XD)


Ha Micimackó mézet akar enni, de a méz a fán van, akkor a mézszerzés pontosan akkor sikeres, ha Malacka nem fél a méhektől vagy Tigris fel tud mászni a fára.
Ilyeneket kellett leképezni, de inkább nem csinálom itt meg mert elég undi, de a lényeg hogy így élvezhetőbb volt az óra XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése