2011. augusztus 26., péntek

Meleg van...


Figyelitek a cunci napszemcsim? *-*
Igen tudom ez az évszázad megállapítása, de már kezdem nagyon unni, mindenki azzal jön, hogy "persze télen meg mindenki a melegért nyavalyog". Hát én nem úgyhogy én nyavalygok a hűvös időért. Hiszem, hogy nem vagyok egyedül azzal, hogy szó szerint kezd az idegeimre menni. Légkondival persze jó, de nálunk az a 2 ventilátor, hát talán a még nagyobb számlára elég, másra nem igazán, lévén ma is ugyan úgy folyt rólam a víz mikor felkeltem, persze az orrom be volt dugulva....
De nem nyavalygásom is van ám, bizony, tudom nehéz elhinni. SIKERÜLT FELVENNI AZ ÓRÁIM, elhiszitek ezt? Mert én alig . *-* Tegnap már hatkor bejelentkeztem és folyamat ügyködtem rajta egészen nyolcig, persze azért most sem volt minden tökély hisz nincs ki eligazgasson rajta így magamtól jöttem rá már az utolsó percekben, hogy ja te marha előre megtervezhetted volna az időpontokat és nem kellett volna eszeveszetten idegrohamok között felvenni az órákat mint ahogy tettem, de legalább ennyivel is okosabb lettem, most már csak várom hogy "aktív" legyek és nyomják a plecsnit a diákomra és buszozhassak megint hülye jegyek nélkül.
Hmmm nagyon más nincs csak ezt akartam magamból kiadni. Ja egyébként anya nem rég ért haza én meg néztem nagyot "hát te hogy-hogy itthon o.O", a főnökasszonya hőség szabit rendelt el, szal igen k meleg van XD

oh és egy zene így a végére, cnaj lehet égő de én akkor is szeretem ezt a számot, ezt a feldolgozást meg egyre jobban,  bár mindig az jut eszembe hogy már 2 napja nem ittam kávét mert nincs tej és mert nem is merem odarakni miután leolvasztottam a tömítőgyűrűt a kávéfőzőről mivel vizet ugye elfelejtettem belerakni... XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése