2011. október 27., csütörtök

Merre jártok kacér srácok?

Éldegélek még, nagyon azért nem írtam, mert nem mindig csaj a nyavalygós posztokat akarom ontani, ez is csak félig lesz az XD
Ma 2 nagy dolgot állapítottam meg.
1. tényleg nem nekem való ez a mérnökinfó szak tekintve, hogy minimum 2 év heti 5 óra programozást szenvedtem el azért, hogy tavaly és most is sikerüljön össz-vissz 5 pontot összekaparnom a 20-ból (megjegyezném azért ennek az 5 pontnak is most örülök)
2. pedig, hogy közvetlen dogaírásra készülődve ne nézzek Mulánt és Ouran High School Host Club Live-ot.
Ugyanis miután összekapartam azt a nyomorék kis 5 pontot még fél órát gondolkoztam, majd elkezdtem a mulán egyik dalát dúdolni, ami még fél óra után egy kis körbenézés és host club hatás után átköltődött a következőre:
"El kelne itt egy szép és kacér srác" 
(na szerintem ez a TTIK info szak legjobb jellemzése XD)




A maradék félórában pedig azon gondolkoztam, hogyan kellene/lehetne az eddigi tetkóimat szépen, lassan bővíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése