2012. február 9., csütörtök

Banános-aszaltszilvás joghurtos süti

Youtube-on találkoztam ezzel a finomsággal és mivel a karácsonyi aszalt-szilvából még maradt és a banán is ott ékeskedett a konyhában, így össze is dobtam gyorsan. Először ugyan megijedtem, hogy ilyen kicsi adagból estére se marad, de maradt bőven. Nyugalom nem az íze miatt, hisz az valami isteni volt még anya is megdicsérte, hanem mert igen laktató, szóval nem kell kétségbeesni az adag láttán.




Hozzávalók:
1 banán
100g aszalt szilva ( véleményem szerint akár ki is hagyható úgy is a banán íze érvényesül, habár állaga dob a süteményen)
50g vaj/margarin
5 ek. cukor
2 tojás
100g liszt
150g joghurt (1 kispohár, ha jobban tetszik :3 )
1 tk. sütőpor
A videóban is látható módon összekeverjük a hozzávalókat majd 200 fokon kisütjük, én egy kisebb tortaformába csináltam lévén a piteformát elnyelte az univerzum. Tea mellé kitűnő.

Jó étvágyat :3
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése