2012. február 9., csütörtök

Egy kis szépség...

Nem szokásom szépségtippeket adni lévén nem tartom magam valami nagy szakértőnek e téren, de ez a 3 krém nálam olyan jól teljesített, hogy úgy vélem önzőség lenne megtartani magamnak a tapasztalatot.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ugyan van egy csomó kencém, nem mindig használom őket, ezen mostantól próbálok változtatni a jobb közérzetem érdekében is. Mind a 3 termék Avonos és nagyon meg vagyok elégedve vele:



Gránátalma és mangó testápoló:  Ezt inkább az illata miatt szeretem annyira, persze a dolgát is teszi. Ugyebár a bőrünk nem azonos típusú mindenhol, itt vagyok én remek példának, az arcbőröm zsíros, a lábam viszont a Szahara szárazságával vetekszik. Mivel a tetoválásaim a lábamon ékeskednek, ha nem testápolózom őket bizony csúnya fakó fehéres árnyalatot vesznek fel, így még jobban láthatóvá téve bőröm szárazságát, ez a testápoló azonban sokat segített :3

Beautiful Hydration revitalizáló, bőrtónusjavító hidratáló krém: A finom illat itt is nyom a latba és a frissítő érzés ami eltölt utána és észrevehetően selymesebb a bőröm tőle.


Beautiful Hydration revitalizáló szemránckrém: Stílusosan a legjobbat a végére tartogattam. Ugyan anyától inkább az arckrémet kaptam, de ez is hozzájárt és esküszöm pattogtam az örömtől mikor megláttam a szemránckrémet. Igaz még csak 21 vagyok ( vagy inkább már... kinek mi) és hú de nagy ráncaim nincsenek, csak jelei, a szemem viszont gyakran püffedt ez a krém viszont csodát művel vele fél óra alatt nyoma se lesz a püffedésnek. Imádom :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése