2012. február 12., vasárnap

Színesebb világ

Még mindig nem állítom, hogy tudok festeni, sőt a legtöbb elég béna és még nekem se tetszik, de próbálkozom és ha összhatásban nem is, mindegyik képnek van egy kis része amit szeretek az összefolyások vagy ahogy a festék kis erecskéké terül szét.


A kép alapja Through the Looking Glass blogról származik, szeretem ezt a blogot nagyon sokszor ihlet meg :3

Ehhez a képhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy elégedett vagyok a hátterével :D

Na ez valami borzalom lett, de úgy voltam vele nem tagadhatom le XD

Itt nem vagyok elégedett a háttérrel, maradnom kellett volna az eredeti elképzelésnél és nagy hippi virágokat festeni a háttérben de idő közben az a fekete lefolyások annyira megtetszett, hogy úgy véltem a háttérbe is hasonló kell, sajnos nem sikerült megvalósítani...

 Na ez perspektívát és mást tekintve is rossz lett, de az apróbb részei tetszenek.

Mint a legtöbb ez sem az eredeti elképzelésem szerint sikerült, bár egyre inkább úgy vélem, habár szerénynek tartom magam még is túl sokat nézek ki magamból XD
 Pont amint nagyon akartam az nem sikerült sehogy se rajta és a színvilága se jött be végül annyira de ez van, azért valami kis szeretni való ebben is akad a számomra.

Ez tegnap született és bár a haja nem egészen olyanra sikeredett mint akartam végeredményben meg vagyok elégedve.


Ez volt hát az elmúlt pár hónap termelése, végkövetkeztetés: nem tudok festeni, de szeretek és próbálok fejlődni. Ja és meglepő mód rá vagyok kattanva az emberi arcokra, ha jobban belegondolok eddig állatot még rajzolni se rajzoltam nagyon soha ezen is próbálok majd változtatni.

2 megjegyzés: