2011. augusztus 22., hétfő

Szocializálódás I.

Hétvégén annyira szociális voltam, hogy még magam is meglepődtem.
Szombaton Gabival meg Hachival mentünk tűzijátékot nézni. Először is ugye, mint elég sokan tudják itt Szegeden került megrendezésre a kajak-kenu vb (megjegyezném a mieink megint nagyon ügyesek voltak úgyhogy gratula nekik és így tovább :3) úgyhogy azt hiszem nyugodt szívvel állíthatom, hogy legalábbis pár napig de igazi világváros lettünk, ahány nemzet kb. annyival találkoztunk a Kárászon és főleg a mekiben. Átmentünk Újszegedre is megvizslatni a sörfesztet ami kiderült, hogy időközben névileg módosult Ligetfesztivállá a lényege azonban ugyan úgy a tömeg volt. Majd csakhamar elfoglaltuk a helyünket a rakparton, hogy onnan nézzük a tűzijátékot, pár gyerek betámadott minket oldalról és villogtak a ledes nyakláncaikkal amitől kb megvakultunk...
A tűzijáték nagyon szép volt, igaz egy kicsit elgondolkoztam, hogy régen talán kicsit jobban élveztem, de így is sokat gyönyörködtem benne, annyira hogy képet el is felejtettem csinálni.
Persze sokat dumálunk meg nevettünk, meg hallgattuk az étteremből kiszűrődő muzsikát ami aztán leállt úgy hogy én nyomtam be valamit, bár nem volt osztatlan sikere. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése