2011. augusztus 22., hétfő

Szocializálódás II.

Vasárnap! Igen bizony 2 nap egymás után kimozdultam sőt Szegedre is bementem, hála a jegyújrahasznosítási képességemnek XD
Pedig ami azt illeti nagyon nehezen akaródzott elindulni, lévén hogy a meetet Umi lemondta és én meg egyedül nem mentem, mert amúgy is inkább vele akartam találkozni, szóval ez kicsit letört, de aztán csak elindultam. Dóri szegény végigparálta az utat, hogy a barátja biztos szakít vele, hiába mondtam neki én is meg később Gabi is, hogy hülye lenne. De azért biztos ami biztos, megígértük, hogy ha kell verekszünk is és még oltár elé is cibáljuk ha kell fegyverrel, de aztán nem lett semmi gond, ment a romantika :3
Egyébként Dóri volt osztálytársának a bandája lépett fel a LIGETfeszten  és őket mentünk el megnézni. Meglepődtem, de tetszett a zenéjük, bár a maszkos harcost nem nagyon értettem.
Én: - és az a maszkos harcos mit csinál?
Gabi: -Van.

Szóval akkor végül is afféle LM.C Denkiman lehet XD



Ahogy mondtam már tetszett, bár igazán nem táncolt senki rá, hisz azt hiszem egyetérthetünk, hogy este egy üveg sör után (nem is iszok sört...) jó táncikálni koncerten. De így csak ültünk a popónkon és néztük a közönség reakcióját, én meg közbe benyomtam egy Dr. Peppert ami Gabinak nem nyerte el a tetszését szóval ő valami almás löttyit ivott.
Egyébként nem volt hiány hallucinációból, a részemről, ugyanis határozottan azt értettem ki a banda mondókájából, hogy "kis kizúrok" (kizúr egy volt osztálytársam), később pedig Gabitól azt értettem, hogy "az a kocka apuka pont neked való". Pedig tényleg nem ittam semmi alkohol tartalmút.
Koncert után Gabi csinált pár spontán első képet Dóriékról, majd Gabi meg én elmentünk a mekibe (igen 2 napig mekis sajtburgeren éltem, de érdekes mód azt nem hánytam ki, pedig... XD) amíg Dóriék egy játszótéren leültek, ahol később mi is csatlakoztunk, bár kicsit messzebb, hogy ne zavarjuk a romantikát.
Gabival nagyon jót egy trollkodtunk, hogy őt idézzem, néztük a kicsiket ahogy, neveletlenül rohangálnak dobálóznak, anyukák meg csak mosolyognak... majd a "nagy menő fiúkat"  (akikben már tuti volt valami löket) ahogy idióta dolgokra tanítják a kicsiket...
Jaj nagyon jó volt XD

Amúgy azt vettem észre, hogy kezdek változni. Amikor beértünk szegedre egy anyuka (aki szintén akkora hájpacni volt mint én...) megjegyezte rám nézve a kislányának, hogy  "Na ezért nem ehetsz csokit" és igen foglalkoztat, de meglepő mód, nem hatott rám, olyan lelki mélységekben mint hittem. Úgyhogy most happy vagyok, csak el ne kiabáljam *lekopogja*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése