2011. december 1., csütörtök

Aoi Bungaku Series

Egyik nap Biga ura (?) vagy legyen inkább Mr. Biga ? Ezt még meg kell tárgyalni XD
A lényeg az, hogy kérdezte tudok-e ajánlani valami elvontabb animét. Ekkor döbbentem rá, hogy én lényegében eddig csak nyálas vagy humoros animéket néztem csak, de azért beajánlottam neki a Pokoli lányt, aztán eszembe jutott az Aoi Bungaku Serie, amit ugyan addig a napig nem láttam, de rég megakartam nézni és ha nem is hú de elvont, de komolyabb anime. Azt nap aztán meg is néztem mind a 12 rész.
Különösebb ismertetőt nem szándékozom róla írni, ugyanis az Anime Addicts oldalán nagyon szép és részletesen le van írva minden. Egy javaslatom azért lenne, ne akkor nézzétek meg az animét, amikor el vagytok kenődve.

Egy biztos mély benyomást tett rám, az első történet főként. Ha mondhatom sajnos sok hasonlóságot fedeztem fel magammal, legalábbis ami az érzelemvilágot, vagy a gondolkodásmódot illeti. Elgondolkodtató az biztos és nem vidít fel túlságosan. Engem még is lenyűgözött, és nagyon neheztelem, hogy a könyv maga nincs lefordítva magyarra, pedig azt hiszem ez lenne az egyik kedvencem. Az történeket grafikái gyönyörűek. OBATA Takeshi és Kubo Tite elég híresek és stílusuk igen eltérő még is nagyon megfog a munkájuk. Takeshi sötét, realisztikus ábrázolása eleve közel áll hozzám, Kubo pokoljának ábrázolása viszont egyenesen lenyűgözött, beleszerettem nincs mese, sőt meg is ihletett.



Szóval megihletett... csak remélhetem, hogy nem röhögi ki senki, ugyanis ez az első komolyabb akvarellképem, eddig ugyanis csak gyümölcsöket és köcsögöket festettem azt se ekkora részlesességgel és abból is csak hatot-hetet. De legalább látom a hibákat rajta és tudom mire kell figyelni :3

2 megjegyzés:

  1. Szerintem kalssz lett a kép!! :) Mivel mentél bele a haj pikkelyeinél pl? Ceruzával, vagy szárazon? :D Csak h eleve nem folyt szét. Akkor gondolom száraz.

    VálaszTörlés
  2. Köszi *-*
    Hát öm öm őőőő asszem hagytam megszáradni aztán rá a pikkelyt és még egyszer átmentem rajta vizes ecsettel, de nem biztos, elfelejtettem -.-" XD

    VálaszTörlés