2011. december 1., csütörtök

Karácsonyra hangolódva

Az előzőposzt folytatásaként, legalábbis ami a "történt pár dolog"-ot illeti tegnap voltam Bigával karácsonyivásárba. Első utunk a széchenyi térre vezetett ott is a kürtöskalácsoshoz, elnyamogtunk egy-egy fahéjasat, élvezve, hogy egy darabig melegítette a kezünket. Azért megjegyezném, hogy én a sima kürtöskalácsot szeretem, de olyan úgy látszik már nem létezik, mivel csak is ízesített volt. Evészet közepette végigvonultunk az idén is kicsit kínai piacosra emlékeztető vásáron, belegyalogolva egy két képbe, a fotósbácsik legnagyobb örömére... Azért a kézzel készült édességek és a sajtos pult idén is megmozgatta a fantáziám, de a pénztárcámra való tekintettel csak gondolatban vetettem bele magam.
Végigérve aztán irány a Dóm tér, hisz ott nem olyan bóvlis az egész és a forralt bor is ízletesebb általában. Rám oly jellemző módon kesztyűt úgy ahogy van elfelejtettem vinni így már kisebb fagyási sérülésekkel küszködtem mire odaértünk (pedig nem túl nagy táv). Oviscsoportokon átkommandózva magunkat végül csak elértük a forralt bort, ahol elvileg le lettem kamerázva... ( kérdem én, engedélyt ilyenkor nem kell kérni az illetőtől? -.-"). A fagyási sérülésem pedig átment égésibe... szerencsére semmi hólyag, de azért még ma is fáj... Tanúság: fél percnél tovább ne tartogass forralt boros műanyagpoharat. Aztán megálltunk a tűznél is melegedni és nagyon nehezen akaródzott elindulni.
Ami a fura, hogy egészen karácsonyi hangulatom lett pedig általában még 24-én sem igazán fog el. Egyik barátom szerint a sims social karácsonya miatt, szerintem inkább a kürtöskalács és a forralt bor hatása, de hát kinek mi az ünnepi XD
Túlvágyunk már advent első vasárnapján sőt lassan már a 2. gyertyát gyújtjuk a koszorún. Idén is én gyártottam az adventi koszorút, igaz most magamnak külön nem csináltam, hisz úgy se gyújtok meg egy gyertyát sem. A tavalyi koszorúra szánt gyertya idén végre érvényesülni tud. Nem mondhatnám, hogy agyoncsicsáztam a dolgot sőt mondhatni elég puritán lett hisz 2 narancssárga szalag pár fenyőág egy kis toboz és gömb, meg a gyertyák. De valahogy úgy éreztem több minden nem is kell rá, hisz a kevesebb néha több :3. Azért egy ajtó díszt is kiráztam a kisujjamból, hogy még se az őszi faleveles pompázzon kint karácsonykor.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése