2011. december 6., kedd

"Üssétek le a fenyőt!"

Nem mondanám, hogy karácsonyi lázban égek, de lényegesen jobban foglalkoztat, mint például tavaly. Sokak számára nem túl meglepő hír, hogy az Alice Csodaországban az egyik nagy kedvencem és miután megláttam, hogy van karácsonyfadísz. Nagyon izgatja a fantáziám, na meg csorgatom a nyálam rendesen, de valamit kieszelek, hogy legyen nekem is, minimum rajzolok vagy nyomtatok valami kis papírfecnit. Azonban más remek ötleteket is láttam és több mint biztos hogy egy párat kipróbálok majd :3






Ahogy említettem minimum egy hasonló jellegűt szeretnék majd csinálni:


...és amik még tetszenek:
quilling technikás gömb

Ez ha jól sejtem égethető gyurmából van
(valószínű, majd kombinálom a quilling-gel)

Ezt meg már régen ki akartam próbálni *-*

Cuki gombos
(Biga ha olvasod te jutottal róla eszembe :3 )


Végül, lehet nem annyira karácsonyi, bár felfogható romlott mézeskalácsfigurának XD
Sőt lehet csinálok is mézeskalácsból, hogy legyen mivel anyát fárasztani X3

1 megjegyzés:

  1. Puszi a gombosra, olyan picivel írtad, hogy azt hittem csak valami kosz :* XD

    VálaszTörlés