2011. december 20., kedd

Ünnepekre hangolódva

Kezdem érezni a közelgő "ünnepi" hangulatot. Mostanában rászoktam a 9 órakor kitápászkodok az ágyból dologra, tudom jó nekem, bár szívesen kelnék fel hamarabb, hogy mehessek munkába... Ma viszont már fél 6-kor fent kukorékoltam és agyaltam, hogy mi mindent kell még venni, csinálni és rohangálni. Van egy pár éves elméletem miszerint:

A karácsony este azért békés és boldog, mert az előtte lévő hajtásban mindenki kifárad és kiveszekszi magát.

Ha őszinte akarok lenni, nem emlékszem olyan esetre, amikor karácsonyfa díszítésnél minimum egy besértődés ne esett volna, akárki részéről is. Viszont így minden este béke volt és sok mosoly. :)
Egyenlőre azonban csak a hajtás van, az idén is az én feladatom a sütés, legalább is a nagy része, na nem kell megijedni, anya is velem aszalódik a konyhában, csak ő épp főz és nem sütöget. De rám marad a takarítás és ugyan egy kis panelban lakunk, mégis csak időigényes a legeldugottabb  zugot is "felnyalni" a padlószőnyeg kikeféléséről nem is beszélve, mindezt úgy kalkulálni, hogy a panelban a dolgok 2 nap alatt 1centis porral burkolóznak be. Valamint ott van még a vásárlás is, pedig már annyira bele éltem magam, hogy nem kell semmit vennem, de ez is mutatja a naivitásom. Végül is mit is vártam hiszen csak ma reggel döntöttem el, milyen sütik, torták lesznek. Aztán ott van még az ajándék kérdés is, december első hetében elmentem bevásárolni ajándékok terén, de most rádöbbentem, hogy apának még mindig nincs ajándék, unokatestvéremnek pedig ötletem sincs mit kéne adni. Aztán ott vannak még barátnőim is, velük kapcsán jöttem rá, hogy abszolúte semmi kreativitásom, így nem is csoda, hogy nem vettek fel képi ábrázolásra, az meg pláne nem, hogy nem tudom kitalálni, mit is kellene nekik gyártani...
Egyszóval kerülget a téboly és az álmatlanság, de ennek függvényében legalább K békés karácsonyom lesz XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése