2012. március 8., csütörtök

Absztrakt körmök és gyermeteg dobozka.

Egyik nap találkoztam egy videóval, aminek a lényege, hogyan csináljunk véres körmöket. Nos amikor én csináltam egyáltalán nem így készítettem és nem is alkottam akkora rumlit, mint amit ezzel a technikával lehet. Ám nem hagyott nyugodni a videó és felsejlett bennem a gondolat, hogy ezzel a módszerrel egy igazán absztrakt körmöt is lehet csinálni, egy igazi modern művészeti alkotást.
Sajnos pont a lényegről, magáról a körmeimről nem sikerült normális képet csinálni így mindenkinek a fantáziájára bízom a dolgot (vagy javaslom legalább az egyik körmötökön próbálja ki.) Körmeim alapszíne a matt fekete köröm lakk lett, amin még jobban festettek a fényes, színes lakkcsíkok, csakhogy rájöttem kénytelen vagyok egy kicsit mosogatás állóbbá tenni a művet így fényes fedőlakkal is lekentem, így persze oda a matt hatás...

Amire szükség van:
  • színes körömlakk (milyen meglepő) 
  • javasolt a fedőlakk is
  • egy papír
  • szívószál
  • fültisztítópáclika
  • körömlakklemosó
  • és egy jó nagy tüdő :P

Itt az öltetett adó és technikát bemutató videó:


Tapasztalatok: A szép vékony vonalakra törekedtem, amik minél messzebbről, minél nagyobb fújással a legjobb elérhetők. Mivel én használtam fehér festéket is, megjegyzem azzal csak óvatosan mert a nagyobb mennyiség kicsit madárkaki hatású lehet XD Viszont ha hígítunk rajta ez jól elkerülhető.

------------------------

Egy kicsit dekupázsoltam, festettem és ragasztgattam is. Fel akartam dobni a kartondobozkát, amiben a levágott hajamat tartom emlékül ( bár ki tudja milyen lelki indíttatásból). Első terveim szerint valami elegáns szalvétával díszítem ki, de végül ez lett. Gyermeteg és még csak nem is szalvéta, hanem csomagoló anyag van rajta.
Először is fehérre lefestettem a dobozt, majd szivaccsal halvány citrom és narancs színt nyomtam rá. Szétvágtam egy csomagolópapírt, amibe még anno a dobverőket kaptam Hachitól. (Azóta se tanultam meg dobolni... majd nyugdíjas koromra XD ) A kis figurákat dekupázsragasztóval odaragasztottam, majd lelakkoztam, végül  a tetejére ragasztottam egy pici műanyag macit, ami még egy tollon díszelgett régebben. Így lett az elegáns tervemből végül cuki, de így is jól mutat a szekrényen :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése