2012. március 12., hétfő

Virágos hangulatvilágítás

Mint az előző posztban említettem, újrahasznosítottam a tavalyi harisnyákat egy képen felbuzdulva. Már régóta tervezgetek hasonló hangulatvilágítást, csak az eddigi tervek nem úgy sültek el ahogy szerettem volna, volt már tervbe véve: lampionos, fonalgömbös, origami madaras végül is ez a harisnyavirágos lett az igazi :3

 Amire szükség van:
  • égősor
  • színes harisnya
  • erősebb drót
  • ragasztó
  • cérna


Elkészítés:

Mindenek előtt ellenőrizzük, hogy minden égő működik-e, amelyik nem azt kicseréljük ha lehetséges. Vegyünk elő erősebb drótot, én régi spirálfüzet drótját használtam fel. Kb. 20 cm darabokat vágtam ki, majd szirom alakúra hajtottam őket. A harisnyát körülbelül 11 x 7 cm darabokra vágtam, majd ráhajtottam a drótalapra.


Cérnát tekertem a végére, majd ragasztópisztollyal rögzítettem, a fölös anyagot levágtam és már kész is a szirom.


Az égőre ragasztottam 3-3 szirmot, egy kicsit tovább formáztam és el is készül a világítóvirág. Persze lehet több szirmot ragasztani, csak nekem nem volt annyi alapanyagom, de akár leveleket is gyárthatunk.
A rögzítéssel kicsit szenvedtem, mert a szöget nem tudtam beverni, de talán jobb is, hogy nem  lyuggattam szét a bútort, végül cellux és egy kis blu-tack segítségével sikerült feloperálni :)

A végeredmény :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése