2012. március 20., kedd

Filmszemle

Idén nagyon meglódultak a filmesek és rengeteg olyan filmmel rukkolnak elő ami engem is érdekel. Nem vagyok egy filmesguru, nem látok a filmesek, kritikusok szemével. Én csak beülök / leülök egy filmre és élvezem azt, még is az utolsó film ami igazán felcsigázott az Alice csodaországban volt. Idén viszont már 6 filmet is találtam amit minden képen meg szeretnék majd nézni:

1. Dark Shadows ( Éjsötét árnyék)
Tim Burton, Johnny Depp, Helena Bonham Carte már csak ezen nevek miatt is meg fogom nézni. Ugyan sokakkal együtt az előzetesen kikerült képek alapján valami sötét, horrorisztikusra számítottam és csak pislogtam először a trailer-en, ám így is megfogott és izgatottan várom mi fog kisülni belőle:)




2-3.A két Hófehérke.
Sokan nem értik miért kell 2 film, egyáltalán miért kell feldolgozni a Hófehérkét. Én személy szerint szeretem a feldolgozásokat, az új megközelítéseket, minden mesében. Az pedig, hogy 2 is készül nos szerintem már csak előzetesek alapján sem lehet őket egyáltalán összehasonlítani. Én örülök mind a kettőnek és nagy izgalommal várom már, hogy megnézzem őket.

Mirror, Mirror (Tükröm, tükröm)
Már csak a történet megközelítésében sem hasonlít a másik filmre, ez a film viccesebb és felszabadultabb, egy jó kis vígjáték. Jövőhéten pedig nagyon megszeretném nézni. *-*




Snow White And The Huntsman (Hófehér és a vadász)
Be kell, hogy valljam a Twilight nem épp a szívem csücske, ugyan szerelmes történetnek jó, csak vámpír filmnek tragédia. De jó kislány vagyok és Kristen Stewart-ot próbálom elvonatkoztatni a szerepétől és Hófehérkeként gondolni rá, de valahogy még így is a gyönyörű mostohának szurkolok (Charlize Theron). Igazából már a sötét hangvétele miatt is megfogott. A trailer-t már vagy százszor nem is hogy megnéztem, hanem csak hallgattam és már ezt nagyon élvezem.




4. The Hobbit (A Hobbit: Váratlan utazás)
Igen, igen erről a filmről már írtam, de egyszerűen muszáj megint megemlítenem. Nagyon várom már. Igazából szeretném ha még 26 része lenne ennek a történetnek annyira imádom életem végéig eltudnám nézni. Ah, bocsánat előjött a fanp*csa életérzés.




5.Brave
Disney megint alkotott *-* Vörös hajú kicsit őrült csajszi, már imádom. Ha csak megközelíti az Aranyhajat imádni fogom, bár már így is imádom XD




6. Devil's Carnival
Igazából erre a filmre csak tegnap bukkantam, így kb. semmit nem tudok róla, de az előzetese nagyon megfogott :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése