2012. március 19., hétfő

Borsóvetés és ajándék büngyörgetés


Múlthét szerda:
Felpakoltam a rajztáblám egy csomó lapot, ceruzát, krétát minden ami csak kell egy kis firkálgatáshoz és elindultam mamához. Végül aztán ki se vettem a felszerelésem a kosárból, helyette Csöpi kutyát kötyögtettem, citromfát mostam levelenként és borsót vetettem. Mint már sokszor mondtam, ugyan falun nőttem fel és még mindig itt vagyok, de panelban és még mindig érnek meglepetések emiatt, például tudtátok, hogy a citromfának baromi nagy hegyes tüskéi vannak? Nos én megtapasztaltam és fáj ám, mintha papírral vágtam volna el... Borsóból pedig annyi fajta van, hogy csak lestem.


Múlthét csütörtök:
Nemzeti ünnepünk, én pedig nem mást csináltam, mint krepp papírt vagdostam, kötözgettem és ragasztgattam. Ugyanis pénteken tartottuk meg unokatesóm szülinapját, aki idén töltötte be a 9-et. Anya pedig kitalálta, hogy a 9 bonbont amit vett csomagoljuk be úgy mintha virág lenne. 2-3 óra szenvedés és szirom igazgatás után, csokorba fogtam és akkor dobtam majdnem a sarokba, mert hiába igazgattam a szirmokat természetesen összenyomódtak, de a végén csak összehoztam belőle valamit.



Közben anya csinálta a csokitortát, amit okos fejjel készen elfelejtettem lefotózni, de majd szerzek be képet nagybátyámtól. A négyzet alapú tortára csináltunk egy kis dombot, a másik felén pedig egy kicsit kivájtuk a piskótát. Így vontuk be fehér fondanttal, majd anya csinált egy kis zselatint kék ételfestékkel ezt öntötte a mélyedésbe és hagyta megdermedni amíg én a maradék fondanttal ügyködtem. Biztos, hogy említettem már, hogy unokatesóm, most épp oda van a pingvinekért, karácsonykor már csináltam neki pingvint csak épp színkódhibásat hisz nem tudtam a meglévő festékekből szürkét kikeverni, így most beruháztunk egy kis fekete festékre. Az első 20 percet azzal töltöttem, hogy rájöjjek, hogyan csináltam múltkorában. Végülis 4 pingvin lett az eredmény, amik a tortadombról csúszkáltak lefelé.


ˇ
ˇ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése