2012. március 12., hétfő

Hétvégi jövés-menés

Szombaton végre bejutottam Szegedre, igaz nagy császkálás nem volt belőle, mert csak anyával mentünk nénémékhez, meg a pár méternyire lévő piacra. Lett jó kis csillámos fedőlakkom, meg hajlakkom és harisnyát is beújítottam, ha már a tavalyiakat újrahasznosítottam (lásd kövi poszt). Nénéimnél is jó volt, kicsit felvidítottak, bár épp az élni alig van kedvem szakaszban vagyok megint. Unokatesóm lefárasztott, plusz egy kis pezsgő is fogyott, szóval estére kicsit ki voltam már ütve. Aznapi büszkeségem, hogy mind ezek után is képes voltam kimondani az algyői sofőrnek jegyvásárlásnál: "Egy teljes árut a Bartok Béláig " és még köszöntem is, pedig általában ebbe az egyszerű kis mondatba beletörik a nyelvem XD


Tegnap délután Umival és Hachival sétálgattunk egy kicsit az algyői hegyvonulatokon, azaz a töltésen... Megnéztük a Tiszát ahol kacsákat és viziszörnyeket fedeztünk fel, a parton pedig egy készülődő 3mas szerelmi légyottot zavartunk meg, na jó nem, de azért gyanúsak voltak.... Majd a vonzás törvénye érvényesült és ahogy lementünk egyre többen lettek, ezért arra jutottunk jobb tovább állni. Homokviharral, tornádóval a közelgő Mordori sötét fellegekkel megküzdve végül nálam kötöttünk ki. Sajnos nem voltunk sokáig együtt, de nagyon jó volt így is :) Még zenés táncos produkciót is láthattam 2 barátnémtól, lehet valami tehetségkukatóba elviszem őket legközelebb :D

Hachika Duna Tisza minikanyart fotóz
Umi a susnyásban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése